پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112195
برگشت مهدي هاشمي هدفمند است / پازل‌ها را بايد شناسايي کنيم
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 845

به گزارش خبرگزاري فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سيد مهدي موسوي‌نژاد جمعه‌ شب در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز شاهد اوج عزت و اقتدار نظام اسلامي در سطح جهان هستيم و بحمدالله روز به روز اين اقتدار بيشتر شده است.

وي افزود: نظام اسلامي در مسير رشد و توسعه روزافزون قرار دارد و بايد با وحدت و همدلي اين مسير را تداوم بخشيم.

اين نماينده مجلس ادامه داد: مردم دنيا از انقلاب اسلامي ايران الگوبرداري مي‌کنند و بررسي انقلاب‌هاي منطقه حاکي از آن است که تمام الگوي انقلاب‌ دنياي امروز برگرفته از انقلابي است که مردم ايران اسلامي کرده‌اند.

وي با انتقاد از انتشار کاريکاتور موهن در روزنامه شرق ابراز داشت: در هر کشوري هر کشته‌اي که به شهيد تبديل شده خونش به نهضت تبديل شده و امروز نهضت‌هاي متعددي ايجاد شده که از برکات انقلاب اسلامي است و خيانت به اين ارزش‌ها خيانت به 250 هزار شهيد است.

نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز مسامحه با دشمنان و دنياي استکبار و نرمش در برابر دشمن خيانت به خون شهداست، کرنش در مقابل آمريکا و استکبار ذلتي است که بعضا برخي سياسيون بيچاره‌اي که از زمان جنگ با تلنگر و تشر ارواپائيان و غرب چراغ سبز مي‌دهند به خون شهدا خيانت مي‌کنند و ما هيچ وقت اجازه نخواهيم داد که با خون شهداي عزيز با سهولت و آساني بازي بکنند و اين ارزش‌ها را زير پا له بکنند.

موسوي‌‌نژاد با اشاره به اينکه دشمنان در تلاش هستند که التهاباتي در ايران اسلامي ايجاد کنند، بيان داشت: برگشت مهدي هاشمي به کشور در فرصتي که به انتخابات نزديک مي‌شويم و بازگشت سران فتنه که خواستند التهاب‌آفريني کنند هدفمند است، پازل‌ها را بايد ببينيم و شناسايي کنيم.

وي با تاکيد بر آنکه بصيرت‌افزايي لازمه بسيجيان و حزب‌اللهي‌ها است تصريح کرد:  وقتي لباس حزب‌اللهي و ولايتمداري را به تن کرديم و پرچم بسيجي را برافراشتيم بايد بصيرت داشته باشيم و اگر در اين لباس خطا کنيم خطرناک است و اثرات و تخريب‌هاي فراواني از ناحيه دشمنان به دنبال خواهد داشت.

عضو فراکسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ما فتنه‌هاي عظيمي را پيش رو خواهيم داشت که در بستر‌هاي موجود ايجاد مي‌شود و انتخابات رياست‌جمهوري آتي يکي از بستر‌هاست.

موسوي‌نژاد متذکر شد: دشمنان انقلاب مسير را به سمتي مي‌برند که يک انتخابات سست، کم‌حضور و بي‌رنگ ايجاد کنند به‌گونه‌اي که اين انتخابات مانند انتخاباتي که سال گذشته با حضور پررنگ مردم پشت سر گذاشتيم نباشد و اگر هم انتخابات با حضور پرشور مردمي مواجه شد همان درگيري و فتنه‌اي که در انتخابات 88 شاهد بوده‌ايم را با گستردگي بيشتر به‌وجود خواهند آورد.

نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: بايد کمربندها را ببنديم و با اتحاد و وحدت و همدلي، دست در دست همديگر براي مقابله و مبارزه با شياطين و فتنه‌گران و افرادي که مقابل ولايت خيمه‌برافراشته‌اند بايد آمادگي و استحکام و حضور داشته باشيم.

موسوي‌نژاد اذعان داشت: بهترين پدافندي که ما امروز در برابر دشمنان نظام مي‌توانيم به کار گيريم، حضور حداکثري در همه عرصه‌ها است که مردم جمهوري اسلامي در تمامي عرصه‌ها در اين امتحان سربلند بوده‌اند و آنهايي که ادعاي مذاکره با دشمنان و آمريکا را دارند بايد بدانند که فرزندان امام خميني (ره) در کنار جوانان و فرزندان خامنه‌اي عزيز محکم و مستحکم ايستاده‌اند و با دعاي «اللهم ارزقنا توفيق‌ الشهاده» تلاش مي‌کنند.

وي گفت: هيچ وقت شيعه و بسيجي دنبال مرگ در بستر نيست و سرهاي خود را بر تنمان اضافي مي‌دانيم و اميدواريم که اين سرها را در رکاب حضرت بقية‌الله(عج) در مسير حفظ ارزش‌ها فدا کنيم.

عضو فراکسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: شيعيان همانند مولاي متقيان علي‌ (ع) رستگاري و فلاح خود را در شهادت مي‌بينند و فرهنگ شهادت را فرهنگ حقيقت و پيروزي مي‌دانند.

موسوي‌نژاد گفت: هر کجا ديديم کسي خطايي مي‌رود که به جبهه عاشقان ولايت لطمه مي‌زند بايد تذکر دهيم و نبايد به اندازه سر سوزني ملاحظه کنيم زيرا ملاحظات عامل شکست است و بايد تذکرات را بگوييم.

وي با تاکيد بر آنکه فرياد عدالت‌خواهي و حق‌طلبي نبايد خاموش شود، تصريح کرد: بايد در مقابل باطل بايستيم و حق را تقويت کنيم، يکي از ايراد‌هاي بچه‌هاي حزب‌اللهي اين است که موضع حق را کمتر حمايت مي‌کنند و بايد هرگاه ديديم شخصيت‌ها و مجامع موضع حق را دارند براي حمايت از ايشان قاطع به صحنه بياييم.


 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html